torstai 29. lokakuuta 2015

Markkinointisuunnitelma

Valitsin markkinointisuunnitelmakseni Herkkupuoti NY tarjoamat tuotteet.

1) Mikä on markkinoinnin tavoite?
- Markkinoinnin tavoitteena on saada nostettua tuotteiden myyntiä ja saada enemmän asiakkaita laajalta alueelta.
Tavoite saada lisättyä myyntitapahtumia 20% 31.12.2015 mennessä.


2) Keitä asiakkaasi ovat?
- Kohderyhmänä toimii aikuiset. Aikuiset ostavat mielellään herkkuja.

3) Kuinka saavutat asettamasi tavoitteet?a) Tuotteemme on tarkoitettu enemmän ja vähemmän herkkusuille. Hillitsemme tuotteillamme makean himoa, myymme toffeeta, karkkia ja keksiä mitä ei päivittäistavarakaupassa myydä.

b) Tuotteistamme tekee ylivertaisen niiden saatavuus, tuotteitamme ei myydä päivittäistavarakaupoissa. Lisäksi meillä on kampanja tarjouksia jotka jättävät kilpailijat kylmiksi.

4) Mitä markkinointi keinoja käytät?
- Käytämme Facebook kanavaa markkinoidaksemme tuotteita ja tavoittaaksemme asiakasryhmän.
- Kaupan myyntiseinällä Herkkupuoti Ny mainokset.
- Snapchatin kautta markkinointi nuorisolle.

5) Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoille?
- Tuotteemme asemoituu markkinoille hyvin, kilpailijat eivät ole näkyviä.
- Haluamme asiakkaiden saavan yrityksestämme mahdollisimman reippaan kuvan.
- Yrityksemme "huippu" on saada asiakkaita laajemmalta alueelta Suomea.
- Tarjoamme monipuolisempia maksutapoja kuin kilpailevat yritykset jolla erotumme.

6) Millainen on tuotteesi/palvelusi identiteetti?
- Reipas yrittäjyys 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti